Podrobný popis závady musí obsahovat veškeré důležité údaje pro rychlou lokalizaci závady
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:
Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží
Zboží nesmí být mechanicky poškozeno odběratelem. Pokusy odběratele o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
Zboží je třeba reklamovat zabalené, čisté, suché, ve stavu, který neodporuje standardním hygienickým zvyklostem
Reklamační lhůta začíná od předvedení zboží na prodejně nebo po jeho shlédnutí u spotřebitele.Datum prohlídky u spotřebitele bude stanoven po dohodě
V případě nutnosti odborného nebo znaleckého posouzení se reklamační lhůta prodlužuje o 60 dní