Objednávka odeslána!
Jste zvědaví, co se děje s vaší objednávkou poté, co ji odešlete do našeho nábytkového světa plného úžasných produktů? Nenechte se napínat, rádi vám to prozradíme!
Jakmile vaše objednávka dorazí do našeho systému, s radostí ji potvrdíme, pečlivě zpracujeme a předáme do rukou našich šikovných kolegů na dispečinku, kteří se postarají o další kroky.
Dva dny před tím, než se vaše zboží vypraví na cestu za vámi, vás jedna z našich milých kolegyň z dispečinku kontaktuje telefonicky. Pokud se jí nedaří vás zastihnout, pošle vám SMS zprávu. Takto se dozvíte termín a orientační čas doručení vaší objednávky. V případě, že od nás obdržíte sms zprávu, prosíme o zpětnou vazbu, zda je možné zboží doručovat.
Nemějte obavy! Naši řidiči vám ještě asi 30 minut před doručením upřesní čas, kdy můžete očekávat svoji objednávku. Případné detaily pak doladíte s řidiči po telefonu.
Naši kolegové obvykle jezdí ve dvojici, aby bylo doručení co nejpohodlnější. Vaši objednávku sundají z auta a složí za první uzamykatelné dveře. V rodinném domě to bývá zpravidla do zádveří nebo předsíně, v panelovém domě ke schránkám. Pokud máte speciální přání, můžeme zboží složit třeba do garáže.
V případě, že máte objednaný výnos nebo i montáž, je třeba kolegům tuto službu co nejvíce usnadnit. Připravte si, proto, prosím, dostatek prostoru v místě, kudy bude nábytek vynášen, popřípadě, kde ho bude třeba složit.
A co platba? U řidiče můžete zaplatit jak v hotovosti, tak platební kartou. Platební terminál u sebe řidič vždy nosí jako svého věrného společníka. Při převzetí zboží od řidiče obdržíte podepsanou a orazítkovanou fakturu k vaší objednávce. Ta slouží zároveň i jako záruční list.
Teď už víte, že vaše objednávka je u nás v dobrých rukou a dorazí k vám s láskou a péčí. Těšíme se na další spolupráci!